Friday, October 2, 2009

Salam lebaran...

Assalamualaikum..
Selamat hari raya kepada kawan2 semua..
lama sungguh x update blog.maklumlah,celik mata jer,bt kek lapis.lewat malam bru rehat.Alhamdulillah,walaupun it's the 1st year get involve dgn kek lapis secara seriusss,xterlayan jugalah order yang diterima.dan xterlarat jugalah menempuh dugaan yang sebenar benarnya...
Ramai pelanggan yang memuji kesedapan kek lapis saya&xkurang juga yg beri kritikan membina.seglanya ku terima dgn penuh redha...
dan yang paling seronok,saya berjaya buat mcm2 patern lapis bercorak.cuma sayang sekali...akibat terlalu sibuk,xsempat nak g betulkan cmera n x dptlah nk amek gmbr hasil kerja ku.
bukan mudah ye,nk kenal kn new prdt?!!! lagi pula saya baru dlm bidang ni.wlaupun hakikatnye,saya dah start bt kek ni sejak zaman skolah lg.
wlau ape pun,saya tetap bersemangat ingin berjaya suatu hari nanti.wlaupun hati busuk manusia pendengki xhenti henti aniaya kami skeluarga...akan ku tepis smua itu.moga Allah akan beri balasan stimpal untuk mereka....
wassalam...................

No comments:

Post a Comment